Trotar

Quan, a causa de l’edat, ja no puguis córrer, trota. Quan ja no puguis trotar, camina. Quan no puguis caminar, agafa un bastó i continua.
Mai has d’aturar-te.” – Teresa de Calcuta

Doncs jo vaig estar aturat més de deu anys en molts, massa, aspectes. I ara ho he volgut arreglar tan ràpid com fos possible; començar a córrer tot el camí que hi havia a fer.

Després d’un any estic esgotat, però no m’aturo, he començat a trotar. La motxilla pesa massa i no puc amb tot.  Abans d’entrar en una parada cardíaca, en una aturada total, prefereixo abaixar el ritme.

Si relativitzes certes coses veus que no ve d’un any o de dos. Compte, que de vegades relativitzant perdem la perspectiva, però no és aquest el cas. El cas és que tinc moltíssima feina a fer jo sol. I com que estic sol, ningú més em marca el ritme.

En sóc conscient, continuo sense aturar-me.

Anuncis

7 pensaments sobre “Trotar

  1. Veus, pallús, com havies de frenar una miqueta? Si és que no fas cas de la tieta Mar, i després passa el què passa.
    No t’oblidis de desconnectar de tu mateix i de les teves obligacions, de tant en tant. No només de les xarxes socials.
    Una abraçada, i ànims.

  2. Una abraçada acompassada al teu ritme.
    Petons i ànims i pensa que també va bé parar un moment, badar amb el paisatge i tornar a trotar ;*)
    (no sé perquè et dic coses que ja saps! ai senyor… )

  3. @Marsanou Hahahaha sóc tossut com un ase, ves!! I sí, també necessito desconnectar de mi, aviam quan puc fer-ho!!! 😉

    @Elur De vegades cal sentir coses que ja sabem, que ja passa que no les tenim en compte o les hem oblidat! Necessito aturar-me també, a veure aquest estiu si faig una petita pausa!

    Petons i abraça des a les dues tietes!!! 😛

    • Demanar perdó i provar d’arreglar-ho, empassant-se l’orgull si convé, és una opció. Si no es pot arreglar, només podem aprendre i cap endavant; quedar-se allà no serveix de res, al contrari.

      Frenar no, canviar de direcció potser sí. 😉

Deixa un comentari

