2011

“No pots canviar el passat, però pots fer malbé el present preocupant-te pel futur” – Isak Dinesen

El meu 2011 ha estat dels pitjors anys de la meva vida. Tampoc és que hagi tingut una vida gaire fotuda, però tampoc ha estat res excepcional. Però tot i haver tingut algun any pitjor que aquest, no en son gaires.

Aquest és ben recent; bé de fet, mentre estic escrivint això encara hi sóc. Si fa un any m’expliquen com ha estat el meu 2011 no m’ho hagués cregut. I no és un tòpic, n’estic convençudíssim.

He perdut un estil de vida, i he retrocedit unes quantes caselles. Ara tiro “porqué me toca”.  He tornat a viure com fa gairebé set o vuit anys. És dur, costa acostumar-se. Tornar a començar…

Catarsi? Em sembla que ja ho he dit algun cop… potser sí; n’hauré de veure els resultats. Evolució? Sí, ha estat un any molt profitós en alguns nivells; de totes les coses dolentes n’hem de treure la lliçó i, aleshores, aquestes hauran servit d’alguna cosa.

Sí, ara tinc molt clar quins errors vull evitar. Tinc molt clar què, com o de quina manera fer segons quines coses. Sé que molts aspectes de la nostra vida depenen només de nosaltres, de les nostres decisions, de la nostra força de voluntat i de la nostra valentia.

Perquè no heu de ser mai covards. El camí fàcil no sol ser el millor; sigueu valents. Si lluites pel que vols, de vegades et sentiràs sol i incomprès, però al final tot és possible i tot anirà bé. El passat ja ha passat i el futur és una entelèquia; viu ara. Sempre.

Potser sempre repeteixo els mateixos conceptes… deu ser perquè m’estic convencent a mi mateix també. És un mantra que val la pena escoltar, em dóna forces i cada dia estic molt millor. De fet, em sento molt i molt bé.

I sabeu què? He conegut molta gent nova; gent que ha respòs de manera que mai m’hagués esperat i gent que ha aportat un petit gra de sorra, que quan no tens gaire és un tresor de valor incalculable.

A tots vosaltres us desitjo un fantàstic any i que tot el pitjor és quedi al 2011.

De tot cor.

Anuncis

4 pensaments sobre “2011

  1. M’ha agradat molt. Em quedo amb “Sé que molts aspectes de la nostra vida depenen només de nosaltres, de les nostres decisions, de la nostra força de voluntat i de la nostra valentia” segurament per que també m’ho haig de recordar cada dia.
    Entre totes farem que el 2012 sigui molt millor!

Deixa un comentari

