Colors

Totes les passions ens fan cometre errors; l’amor ens fa cometre els més ridículs. ” – Francois de la Rochefoucauld

He estat molts anys sense haver-me de trobar en segons quines situacions. I és clar ara vaig molt perdut. Darrerament han passat algunes persones i els resultats m’han fet adonar que la cosa és més complicada del que recordava.

Per altra banda també està el tema de compatibilitats i aquestes coses, no vull pensar que tot ha estat culpa meva. Entenc que hi ha coses que no poden ser, no han de ser o senzillament surten malament pel motiu que sigui.

A mi sempre m’havien acusat de ser una persona freda i que no exterioritza els sentiments. Des de fa un any o així ho vaig canviar, amb resultats molt interessants; només he de dir que en un any la meva vida ha canviat radicalment en molts aspectes. A millor? Encara no ho sé, estic en una mena de catarsi, que si no s’allarga gaire i començo a veure’n els resultats es podria dir que sí. Ara, a pitjor no.

Que vull dir amb tot això? Doncs que quan he estat una persona freda, el resultat dels desenganys no eren gaire fotuts; senzillament ho deixava córrer i com si no hagués passat res. Això té una contrapartida i és que quan passa tot el contrari, quan hi ha una alegria, passa exactament el mateix; no t’afecta. I que passa? Doncs que la vida transcorre gris, ni fred ,ni calor.

I no val la pena. Perquè prefereixo patir un dia, però els altres gaudir-los. Perquè n’estic fart de fer-me el fort amb l’únic resultat de tenir un orgull ben bonic. Prefereixo ser humil i viure.

Vull viure en colors.

Deixa un comentari

