Nu

“Your eyes. Your smile
No more laughter again
We were something
No more. Nothing to me

Walk alone. Naked to the bone
My heart has fled far from me
Until another day. I find the one,
Who looks beyond the eyes in me”

My Dying Bride – “The Deepest of all Hearts” (Extracte)

Doncs sí. Tabula rasa. Nu.

Ara mateix tant me’n fa tot, la veritat. Només deixo passar el temps, intentant aconseguir els meus propòsits acadèmics i poca cosa més. Em sento molt buit a segons quin nivell.

Que algú vol parlar, cap problema. Que no, doncs tampoc. Ara mateix tant me’n fa, la veritat, tot i que no estic tancat cap mena d’amistat. Fins i tot quedar amb algú o el que sigui. Però de moment evito fer-me cap mena d’il·lusió; només aconseguiria empitjorar les coses.

Ep, que no perdo l’esperança i sóc optimista.Si sorgeix alguna cosa, si algú mira més enllà dels meus ulls, ho sabré.

I tornaré a estar nu.

Però ple.

Anuncis

3 pensaments sobre “Nu

  1. Et vaig llegir fa dies, de fet el dia que vas publicar… però és que encara dono voltes al nu i ple i… bé… ehem… rè, rè… parles d’una altra cosa, segurament. No he dit RÈ!

    Ara seriosament, bé tant com pugui, una abraçada no pot pas ser gaire seriosa ara que hi penso ;*)

Deixa un comentari

