Excuses

Qui vol fer alguna cosa cerca un camí, qui no vol fer res cerca una excusa” -Proverbi àrab.

Hi ha dies durs. Hi ha moments que només hi ha excuses. Però les intento evitar, les aparto del camí.

Sé que si vull arribar enlloc he d’actuar, he de tirar endavant i no aturar-me. El camí fàcil mai és el bo, tot i que ens pugui semblar que el de la resta és molt més senzill que el nostre.

Molts cops he posat excuses i així m’ha anat. Enlloc. Ara sé que així no pot ser, per moltes pedres que hi trobi; per moltes persones que prometen molt, però que a l’hora de la veritat res; per molta incomprensió que pugui trobar; per moltes hòsties a l’autoestima; per molta solitud. Excuses.

Ara, més que mai, m’he de demostrar a mi mateix que puc. Que tot anirà bé.

Anuncis

4 pensaments sobre “Excuses

  1. Jo estic sempre plantejant-me fer alguna cosa de profit, però és que… les meves excuses són tan bones…
    ànims. I si necessites un cop de mà o de peu, avisa. Que de donar consells en sé molt (molt més que de seguir-los)

  2. Renyeu-me sempre que us posi excuses, d’acord?
    Tss.
    Ens trobarem les pedres. I ens les menjarem. Però després les saltarem.
    Oi que sí?
    Amb una copa de vi calent.
    O un got de tubo de 43.

    Durant tot el post, el meu cervell anava repetint el tall de la competència… no posis excuses i parla amb el teu metge..

  3. Seathealnut: Jo també sóc bo amb les excuses, són molts anys, però fora! I els consells seguim-los, eh? 😉 Gràcies!

    Pistu: Energisil!! I les pedres les llencem ben lluny!

Deixa un comentari

