Passes

Un viatge d’un miler de milles comença amb una petita passa” – Lao Tse

M’han passat moltes coses darrerament. Tot està més calmat i m’apeteix escriure, el que sigui. Deixaré la ploma en mans del vent i que les corrents d’aire em portin allà on he d’anar.

Espero escriure-hi regularment, sobretot perquè ho vincularé al twitter i allà de vegades hi ha coses que no m’hi caben. Veureu, però que serà diferent al meu anterior blog, tot i que algunes coses hi tindran cabuda aquí; jo mateix he canviat i aquell mostrava  només  un aspecte de mi.

Ja he fet la primera passa.

6 pensaments sobre “Passes

  1. Lao Tsé també va dir que allò que per l’oruga és la fi del món, la resta del món en diu papallona… bé, més o menys…
    M’agrada la llum del teu bloc 🙂
    Un petó Is!

  2. Doncs esperem que el vent agiti sovint la teva ploma de la inspiració. El primer post de la nova etapa hauria d’anar acompanyat d’una foto teva estil naixement de venus de Boticelli 😉

Deixa un comentari

